Kross Warszawa

PORADY I SKLEP Z ROWERAMI MARKI KROSS W WARSZAWIE

1

Technologie firmy Kross

4 profesjonalnie wyposażone linie MONTAŻOWE…grantują wydajność i najwyższą jakość. Ponad 300 wykwalifikowanych pracowników czuwa nad całym procesem produkcji.
Kross posiada największą w Europie lakiernię. Dzięki jej potencjale
możemy produkować tysiące ram w najwyższej jakości!
Posiadamy „obręczownię” i „linię produkcyjną kół”. Obie są perfekcyjne wyposażone
i obsługiwane przez profesjonalistów.

Gwarancja jakości!

Wiemy, że nasze bezpieczeństwo zależy od najmniejszych szczegółów. Przywiązujemy
olbrzymią wagę do prawidłowego sprawdzania wszystkich części zanim ujrzą one
światło dzienne.
Od 2002 roku wszystkie produkty Kross certyfikowane są znakiem jakości produkcji
EN ISO 9001
Ponad 17 000 m² magazynów, przystosowane do potrzeb naszej firmy zapewnia
szybką reakcję na zamówienie.

Poniżej przewodnik po technologiach jakie zastosowano w nowej kolekcji rowerów Kross.

Technologie Kross 2012.

Nowe zawieszenie Kross – Revo Virtual Suspension dzięki odpowiednio dobranym długościom i kątom nachylenia łączników działa niezależnie od napęd oraz posiada optymalne anty-sprężanie. W wyniku tego zawieszenie nie zapada się, gdy naciskamy na pedały, a jednocześnie reaguje na każdą, nawet najmniejszą nierówność terenu. Efekt ten został uzyskany także dzięki specjalnie opracowanej charakterystyce – w początkowej fazie ugięcia siły działające na damper są na tyle duże by zniwelować opory, jakie stawiają w nim uszczelki i hydrauliczne tłumienie.
Aluminium Super Lite – Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych wzmocniony.

T-head tube – Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.

Direct mount – technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.

Smooth welding – Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.

Hydro-F Tube – metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.

Carbon SL – Nasz topowy model do kolarstwa górskiego wykonany jest z materiału Carbon SL. Jego unikalna cecha to ułożenie włókien węglowych w ściśle określony sposób aby cała konstrukcja odznaczała się wyjątkową sztywnością boczną przy jednoczesnym pochłanianiu drgań. Takie rozwiązanie pozwala na maksymalne przekładanie sił napędowych na tylne koło zachowując przy tym niezbędne właściwości tłumiące.

Multilayer painting – wielowarstwowe malowanie skutkuje podwyższoną odpornością powłoki na uszkodzenia mechaniczne oraz działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. Dzięki zastosowaniu tego procesu, przez długie lata możemy cieszyć się estetycznym wyglądem roweru.

Press Fit Suport – Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.

Aluminium Lite – to ulepszony stop aluminium 6061 o, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur rama udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.

Disc brakes – Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.

Mech shaping – czyli mechaniczne formowanie profili rur. Precyzyjne kształtowanie pozwala na podniesienie ich odporności na przeciążenia.

RHS System – Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum.

Powder coating -malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu, powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.

Aluminium performance – stop Aluminium Performance 6061 użyto do produkcji Materiał co przekłada się na jego wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.

Silicon cables – przewody pokryte od wewnątrz smarem silikonowym gwarantującym perfekcyjną zmianę biegów w każdych warunkach.

Sit upright – Zestaw elementów takich jak geometria ramy oraz regulowane wsporniki, które umożliwiają zajęcie na rowerze wygodnej, wyprostowanej pozycji.

Hi-Strength Carry Rack – Tylny bagażnik o wytrzymałej konstrukcji umożliwia bezpieczne przewożenie nawet bardzo ciężkiego bagażu.

Full mudguards – długie błotniki zapewniające pełną ochronę przed wodą i błotem.

Carbon – ramy wykonane w tej technologii to monolityczne konstrukcje z włókien węglowych ułożonych wzdłuż siebie. Klasyczne uformowanie rur w połączeniu z ich dużymi przekrojami dało efekt w postaci bardzo niskiej wagi i wysokiej wytrzymałości.

Comments

  1. admin 7 lutego 2012 - 8:03 pm

    Kross do produkcji swoich rowerów używa dobrych materiałów, technologi oraz nowoczesnych rozwiązań. Warto dodać, że na wszystkie rowery udziela gwarancji na 24 miesiące. Sieć punktów serwisowych kross jest dobrze rozwinięta, dlatego też nie ma problemu przy zakupie roweru przez internet. Po pierwszym miesiącu zaleca się zrobić przegląd kontrolny w dobrym serwisie. Rower zazwyczaj wymaga drobnych regulacji po przejechaniu paru kilometrów.

Comments are closed.